tisdag 1 oktober 2013

Dag 2

Har inga större krämpor eller motgångar om jag bortser från de kritiska timmarna mellan middag och sovdags. Det är då jag vill äta upp allt! Vad som helst!!! 
Blir lite extra trött och darrig på eftermiddagen också i och för sig. 

Börjar undra om jag äter rätt egentligen?!? Nåja, huvudvärk och annat kommer nog som ett "mail i mobilen", vilken dag som helst. När jag minst anar det.

Gjorde challenge + 100st situps i alla fall. 

I övrigt så umgicks jag med min nya chef idag. Skoj att vara på grossisten på lite inköp/umgås-stund. 

Träffade massa kändisar där. Varav en Fd kollega som konstaterade att jag hade: "lagt på mig, och det klär mig". :p
Det första stämmer men det andra håller jag verkligen inte med om. Huvvaligen! 

Nu ska jag försöka sova i detta kaos vi har här hemma.


Vad ska jag nu hitta på tror ni?

Pepp på ER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar