tisdag 29 oktober 2013

Nu är det illa

Ja, nu har jag nog fått någon seriös sjukdom. På riktigt! Jag som älskar skor ska nu ... Håll i hattarna... slänga 4 par skor:


och sälja 11 par:



 Kvar blir då?!? Eh... Lagom många ;-) 

Skönt! Hoppas någon vill ha dessa. Vissa är ju fula som stryk, andra är bara väldigt gamla, oanvända, tråkiga osv. 
Perfekt till nån halloween-utstyrsel kanske?!? Kom och kööööööööp!
(Det är storlek 37 på de flesta)

Har hamnat i nått slags "utrensningsmode". Säljer även detta gnagar-startkit:


Denna IKEA persienn:

 
En liten kaffebryggare:


Just ja, dessa också: 


Och tusen andra småsaker såklart. Men jag besparat ER det.

Det roliga i det hela är att detta är typ 1% av källaren. Inte skorna då, men resten har bott i källaren tillsammans med en hejdundrans massa andra saker. Varför är vi människor ekorrar?!? I och för sig så var förrådet rätt fullt redan då vi flyttade ihop för 6 år sedan (2 lägenheter skulle bli 1). Men sen är det så lätt att "bara ställa ner sånt man inte vill ha i lägenheten". 

Well Well, man måste börja någonstans och då började jag med mina kära skor :-)

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar