måndag 14 oktober 2013

Fas 2

Jaha, då har jag klarat de två första veckorna. Wihooo 
Dock har utmaningen blivit lite lidande i helgen då jag haft ont i rygg/nacke/knä/sidan mm efter allt renoverande/kånkande av möbler. Så blir det när man anser sig "kunna själv". Ajaj. Förhoppningsvis kan jag komma igång idag igen... Men det blir ju hårt att köra typ 2min 17st och säkert runt 150st helt plötsligt. :-/

Har kommit en bit på vägen då det gäller mina mål också. Härligt! Vet inte om det beror på LCHF, renoveringen eller det faktum att jag kombinerat dessa. 

Hade en fin helg. Lagade 3 rätters "tapasliknande-lunch": 



Sen for jag till systemet och efter det en ICA sväng. Träffade min kusin där (typ, har alltid sett henne och hennes bror som mina kusiner.. Fast det inte stämmer riktigt.) Pratade en sväng och sen hem igen. Piffade till mig själv lite och sen blev vi bjudna på middag hos en kompis. (Jag fick low carb nudlar till köttet, kalasgott!)



Kvällen avslutades på Harrys, då vi gick dit för att lyssna på Amarula Hats. De var riktigt bra! Vilket ös! 
Kul kväll, jag går ju inte ut så ofta, men detta var skoj. Och ja, jag fuskade. Det blev några glas rött vin. MUMS!

Nu är det ny vecka, nya påhitt, nya jobb att söka och nya äventyr med nya jobbet :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar