söndag 20 oktober 2013

Långväga gäster

Idag kom Johns syster med sin familj och hälsade på. De bor ju i Borås så vi ses alltför sällan. Kul att träffas även fast det blir för några timmar bara.
Barnen hade sina ups and downs idag men det är så skoj att träffa dem.


 

Vi hoppas verkligen att vi på nått sätt kan ta oss till Norrland vid jul som vi hade tänkt. Dock vet varken jag eller John hur vi jobbar då. Eftersom vi så sällan träffar Johns familj så vore detta ett tillfälle att få umgås med allihopa på en och samma gång. 

Boråsarna kom med ett lastat skepp så att säga. Jag köpte Cult-design saker via telefon i somras som jag nu fick levererat, toppen! 
Hade liksom glömt vad jag hade köpt :-)



Är klart nöjd med mina inköp. En del bra presenter också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar