fredag 25 oktober 2013

Fredagslyx

Fredagslyx hos Frida på Cut'n Blow. Härligt! Jag har ju turen att ha 2 grymma frisörer (Frida och Sofia) så då var det lätt att få en tid i sista minuten hos någon av dem :-)



Efter denna uppfräschning så blir det lunch och sen hem och städa/baka. 
Ikväll kommer Norrland nämligen så det blir skoj. Ska bjuda Frida på Mazarinkladdkaka ala LCHF, så jag hoppas den blir bra. 

Annars verkar det bli en lugn helg. Rätt skönt ändå. Alla verkar ha så mycket omkring sig just nu.. Eller nått.
Blir väl en tur till Tati kan jag tro ;-)


Hittade förresten en low carb bar: 


Den var väl ok. 3 av 5. 

Inser att jag snart ätit LCHF i 1 månad!! Ska jag fortsätta? Jo jag tror det men jag kommer nog falla dit på chips och smågodis någon lördag. Så är det bara. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar