lördag 5 oktober 2013

Bröllopsfest i Marocco

Ja idag har min bästa Jojo och hennes man bröllopsfest i Marocco. Varför är inte jag där?!
Har velat åka men jag fick inse att ekonomin inte tillät det. Student och sen arbetssökande... Då drar man inte in storkovan precis. Nu när jag fått jobb så började jag fundera igen på att åka, men priserna var ju tyvärr inge skoj så nu blev det projekt "renovering" här hemma i stället.

Nåja! Jag hoppas de får en hejdundrande fest och att det finns folk som förevigar denna fest med bilder, så även jag kan få se hur det var. 

Såhär fina var vi när de hade bröllop i Sverige:





Själv så ska jag måla hela dagen idag. Eftersom jag ändå håller på att måla så passar jag på att förgylla väggen lite. Denna gång blev det ingen häst och kyrka, och inte heller med mammas läppstift...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar