söndag 6 oktober 2013

Dag 7

Då var det dags igen?!? Trodde biverkningarna var över? Skakig och mår illa. Blääää. Åt frukost fast jag inte ville ha egentligen. 

Normalt sett så är frukosten det godaste på hela dagen. Jag kan längta till mitt te och mina smörgåsar. 

Men nu? Nä, usch. Trött på ägg. Gillar inte avokado så jättemycket egentligen. Lite trött på bacon... Filen eller ja naturell yoghurten är jättetrist. 
Skulle bara vilja skita i allt och göra oboy med rostade mackor i stället!!! Det vore nått det :-) eller typ kall tropisk juice!

Tycker det är svårt att komma under 20g kolisar/dag. Måste man räkna KH? Räcker det inte att jag bara äter sånt med Max 5g kolhydrater/ 100g?

Blir tokig.. Det står ju även i dessa fall så olika överallt. Just idag mår jag ju sämre igen och börjar då ifrågasätta hur bra detta är egentligen?
Något mer bitter/trött än igår, förrgår och i förrförrgår :-/


Nu har jag varit duktig i 7 dagar (förutom i fredags då det blev 1dl rött vin) så jag kanske är värd nått gott?
Drömmer om godis på nätterna, att jag råkar få i mig nått godis. I natt var det Mars-choklad. Muuuuums! 


Bjuder på en Mini-Jag bild. Hon tar hand om mig idag. Dvs värmer mig :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar