onsdag 23 oktober 2013

Frisk?

Nja, börjar bli piggare. Vaknade 6.00 imorse och var uppe vid 7. Helt onödigt igentligen men jag var pigg då. 
Frulle och kolla mail mm. 

Gick en långsam promme med alldeles för mycket kläder på mig. Det var visst för varmt för vinterhackan idag?! Nyss var det ju 3 grader och snö?!

Hem och bytte om, och gick en sväng till. Måste ju börja någonstans efter denna feberperiod. Och utmaningen ska vi inte tala om, den gick åt skogen när renovering/febern satte in. Jag är mest glad att jag inte fuskat med LCHF:en! ÄN!
 
Jag är såååå sugen på godis. Eller egentligen inte men jag kan sakna att äta nått gott ibland. Lösviktsgodis och chips! 
Speciellt då John mumsar i sig chips här hemma. Eftersom jag inte köper godis just nu så tänkte jag baka eget istället. 

Så jag unnade mig själv en hel del "bra att ha hemma"- LCHF saker idag. 


Tex lakritspulver, sukrin, jordnötssmör mm. Har länge tittat på den rosa shakern också så nu fick den bli min. Fast jag vill ha en orange också ju!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar