torsdag 17 oktober 2013

Febrisch

Jahopp då fick jag feber helt plötsligt?!? Konstigt. I med två alvedon och vila lite för ikväll ska jag iväg på Interflora Inspiration, och det vill jag inte missa jue!!! Känns dock som att jag har sett allt via vänner och kollegor på FB. Spoilers!!

Idag har jag kört en del skräp till returen, handlat och lagat mat. Efter det skulle en tjej komma och hämta skrivbordet... 



Jag förklarade innan att det är STORT och TUNGT och att man måste ha en stor bil eller ett släp för att få med sig det. Men icke! Hon kommer ensam i en sedanbil. Gaaaah! 
Så nu står bordet nere vid entrén och vi vet inte vad vi ska göra... :-/ Man blir ju tokig!!!!

Orkar inte tänka på det nu. 

Gjorde LCHF-pizza igår som blev okey. Lite trist att bottnen blir mjuk/skummig/äggig bara. Tips någon?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar