söndag 27 oktober 2013

Dumma dej

Chippetishopp! Då har man sett "dumma mig 2" också:



Vi tog en lugn helg, vilket var awesome enligt mig. Eller jag festar ju inte så ofta men det brukar vara standard då Norrland kommer. Men denna helg kände vi för att ta det lite lugnt. Blev en spelkväll som resulterade i att vi var uppe 9 imorse allihopa. Pigga och "nonbakismode",  just löv it!!!! 

Släpade ut min snygga sambo på promme idag. Norrland ville ju se vart jag skulle jobba. Och jag försäkrade alla om att det är baaaara var ca 30 min bort.
Mycket vackert ställe i Västerås, Östra Mälarstrand. Blåsigt dock. 



1h och 20 minuter/7,7km senare så anländer vi till hotell 10:an igen. Tur det, då Fridas blodsocker började svikta. I med mat ba!! ;-)
Och fika såklart!



Myyyysig söndag! I löv prommes in the sun och "nonbakismode". :-)

Tjing tjing

1 kommentar:

  1. Tack själv för en jättetrevlig helg! Vi får ta å göra om det igen snart! :D
    /Andreas

    SvaraRadera