måndag 28 oktober 2013

Julpynt?

Får man julpynta nu?

Nehepp, lite tidigt kanske. Men jag fick sån där skum julfeeling igår kväll.


Bild från förra julen då jag jobbade i Sala.


Känner för att röja ur källaren/garderoben. Sälja saker. Sälja julsaker och kläder.
Klänningar, skor och "prydnadsgrejjor". Man har ju så mycket skit som bara tar plats!

Vilket forum är bäst?

Tradera tar enligt mig massa tid.
Blocket är inte så effektivt när man säljer småsaker/inte så dyra saker.
Blir det FB då eller? Alla dessa köpa/sälja/bortskänkes-sidorna?

Nåja jag vet inte.

Idag vaknade jag med lock i örat som inte vill ge sig, så det känns sisådär. Huvudet vill liksom inte hänga med på allt som jag tänkt ut att jag borde göra.
Borde även träna, men får hoppas att detta är borta imorn helt enkelt. Vore kul med lite Body Combat, chocka kroppen lite ;-)


Köpte förresten ett par skor i helgen, det var länge sedan faktiskt. OCH de var på rea:

BLACK


Schyssta va? 70% på dessa så jag betalade 90:-  Lite lagom sådär kan jag tycka.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar