onsdag 25 december 2013

Trött och trist?

Ja, jag är en riktig tröttmössa just nu. Ingen ork. Ont i halsen och rent trist allmänt. 

Saknar min Minimys också. Blir påmind då katten Vera är väldigt lik vår Mini, eller ja... Samma ras i alla fall. Och lika svår att fånga på bild.

Tänk att det redan är Juldagen!
Detta är väl första juldagen som jag inte festar på. Så skönt! Jag orkar inte vara uppe hela natten för att sen må dåligt imorgon. För imorn ska vi på finlunch och sen på kvällen ska vi flyga hem.. Så jag är hellre pigg imorn, så kanske jag är extra pigg på fredag när det är jobb igen som gäller. Och lördag såklart!

Tror jag har klarat LCHF julen väldigt bra. Fast det är väldigt svårt när man inte lagat maten själv. Gjorde en LCHF- Janssons som gick åt som smör. Mums!
Det enda jag saknar är väl lite lördagsgodis, men det är ju snart lördag. Woop!

Får bli lite strikt i januari tror jag. Kanske blir januari en ny början. Som vanligt. Bättre kost, striktare LCHF, träna och allt annat som hör detta till. 
Har jag sagt att jag nått mitt mål? De (ynka-men ack så välbehövliga) 4kg är borta, byxorna känns bättre och jag mår otroligt mycket bättre. I alla fall kroppsligt. Det psykiskt är ju en annan del ha ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar