lördag 28 december 2013

Lime och honung

Ja, Lime och honung som blandas i varmt vatten. Smakar?! Urk faktiskt. Men det är troligen bra för halsen.
Lite kaffe, LCHFkladdkaka och grädde efter det. Blä!
Nåja. Host, harkel, Snor...

Håller på att få panik, har inte tid att vara sjuk. Skulle ha jobbat idag... Borde tvätta, städa och göra fint innan "Norrland" kommer hit. Men jag får inse att jag är sjuk och jag orkar faktiskt inte. Sitter under dunderfilten med mina raggsockor på och gör inget vettigare än att blogga. Tittar på tvätten som bör vikas och tänker att det får min Prins ta hand om.


Som tur är så har ju "Norrland" varit här förr, och vi känner varandra rätt bra ändå. Så om inte jag är frisk och hemmet inte är ultraperfekt, så tror jag inte de bryr sig så mycket ändå. Jag är bara glad att de vill komma hit, gång på gång och umgås med oss, resa med oss, festa, chilla osv. Jag vet att det blir många härliga skrattstunder när de är här!

Förresten så var det paparazzi-maraton på julen i Bastuträsk. Här bjuder jag på en bild.


Trött och blek?!  Utlandsresa och vila? Ja tack! 

Får väl se vad 2014 erbjuder. Just nu vill jag bara bli frisk. Men sen har jag en hel del på "todo-listan för 2014". 

Tjing så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar