måndag 9 december 2013

Det okända

Finns ju. Det tror i alla fall jag. Eller jag vet faktiskt. 

Jag har sett och känt saker som gör mig övertygad om detta. Att andar kan finnas kvar och vara fast här, innan de med hjälp, kan gå över till andra sidan. Inget konstigt alls. Bara väldigt läskigt!



Om jag är mörkrädd? Ja, det är klart! 
Om jag tittar i speglar när det är mörkt eller runt midnatt? Nej, klart som korvspad att jag INTE gör det. Man utmanar inte andarna i onödan, så är det bara. 


Nu ska jag försöka sova, men med lampan tänd och eventuellt båda ögonlocken uppspärrade. Inte jättesmart att se "det okända" på tv innan sovdags. Tur att min Prins och Mini skyddar mig. 

Förresten så har jag namnsdag idag och tur nog så hade jag köpt ett paket till mig själv. Namnsdagar ska firas! Så är det bara.



Tack till mig själv, äntligen kan jag känna mig lite cool...:are i köket, som Morberg, Catenacci och alla de där andra proffsen :-) 

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar