söndag 29 december 2013

Min mys

Minimo har kommit hem!!! Åh! Underbart!

Satt och funderade imorse på hur jag skulle orka åka till Sala och hämta henne. Just då, skickade mamma sms om att hon skulle till Västerås! Wihooo!

Så vips, så var Mini hemma igen. Hon har haft det bra men hon har det inte så tokigt här hemma heller. Efter 5 min satt hon i badkaret och ville ha vatten. Hon har ju såklart fått kaviar också, lillpluppan.
Som ni märker så har kärt barn många namn ;-)



Själv mår jag sisådär. Feber, så alvedon är min vän. Även honungsvatten limevatten, te, vatten mm. Huvva. Fryser och är varm. Inte så skoj! 

Har börjat planera nyårsmiddagen så att "någon" kan handla allt imorn. Planera är jag bra på och att delegera från soffläge är just nu ett måste. Har ju fått hemmet lite renare idag, utan att ha städat själv. Klockers!


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar