tisdag 24 december 2013

Nattåg.nu

23:e kl 23-tiden:

Jahopp då var jobbmaratonet över. För den här gången. Inte för att det kännts så hårt direkt, men nog har man varit trött ändå. Det sticker jag inte under stolen med.


Denna gång är det nog mest den organiserade hjärnan som fått sig en snurr.. Men nästa jul blir ju ännu bättre då allt hinner falla på plats under året. Vi är ju ändå ett helt nytt gäng som bara mosat på de senaste veckorna. Tycker vi har gjort det bra. Riktigt bra!

Nu ska jag försöka sova på nattåget... Jag och 5 killar, det ni!

Norrland nästa!


24:e
Som ni förstod var detta igår. Idag är det julafton och vi kom fram lagom till julfrukosten 8.30 


Därefter har vi umgåtts, byggt snökoja, tänt ljus på gravar, lagat mat, ätit gott och öppnat klappar.


Eftersom det inte blev nå sömn på tåget så ser jag nu fram emot att få sova ordentligt. Jag och barnen säger tack och godnatt medans de vuxna fortfarande trotsar John blund. 

Så i med öronpropparna bara! 

Och detta var ju igår... På julafton. Fick visst inte iväg inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar