söndag 8 december 2013

Inte göra nått

Idag när jag vaknade så tänkte jag: "när börjar jag jobba idag?"
Sen kom jag på att jag är ledig idag, och att inget är inplanerat. Gött! 

Det betyder alltså att jag inte behöver göra ett jota idag. 
Somnade före 22 igår och var därför pigg tidigt. Redan efter frukost hade jag planerat att baka hur mycket som helst. Nu, 3h senare så har jag bakat: 


Pepparkaksbollar!!! Mums, smakar pepparkaksdeg :-)



Lussekatter, blev väl helt ok. Kunde smakat ännumera saffran dock.



Godisar, som jag inte smakat än. Men de måste ju blivit bra. Känns svårt att misslyckas med choklad/grädde/nötter-mandlar-frön!


Gjorde även egen mandelmassa som jag ska hitta på nått med. Typ trycka in en pistagenöt i kanske och doppa i choklad?!

Sen har jag en Janssons frestelse i ugnen nu. Tiden får utvisa om den är godkänd eller ej. Gjord på kålrabbi nämligen. Enligt bloggen 56kilo.se 

Och ja! Allt är LCHF hörrenini!

Duktiga jag! Klapp på axeln. Hur bra som helst då detta kanske hjälper mig att klara alla julfällor som kommer smygandes. 


Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar