torsdag 19 december 2013

Speeedad

För mycket kaffe idag? Kanske. Känner mig speedad.. Har plötsligt blivit van att dricka kaffe både på för- OCH eftermiddagen. Idag blev det även en "långlunch med kaffe" (läs: 30min) .. Jisses! Vart ska detta sluta? 

Jag har haft mycket i huvudet som bör göras och hinna göras så när jag kommer hem på kvällen så fortsätter jag i samma takt. 

Slängde ihop en awesome plock-jul-mat och kollade Ernst. Mellan varven mörsade jag ihop en LCHF-pepparkaksdeg som får "vila i kylen under natten". Vart får jag orken ifrån?

Ingen aning. Är väl bara ovan att faktiskt hinna saker på kvällen, denna tid på året. Känns skumt.

Ändå är kroppen är trött, huvudet går på högvarv, fötterna värker och ögonen svider. Men det finns de som har det värre, I know.

Känns mycket konstigt att det snart är jul, och ett nytt år också!!
Önskar mig en vit jul och ett underbart 2014. Hoppas Bastuträsk har snö!! *hoppas* *hoppas*


Tack och godnatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar