söndag 1 december 2013

Skapligt liberal LCHF

Eller ingen alls! Blev mycket socker denna helg. Men vad gör väl det? Chockar kroppen lite bara. Blir helt trött och slut efter ett "medvetet sockerintag". Men ibland är det värt det. Just eftersom att jag tycker jag är väldigt duktig annars.

Chips, lördagsgodis, pyttelite glögg, hembakade kakor och pepparkakor! 
Vad gör man när man blir bjuden på adventsfika?!? Med bara hemmagjorda bakverk. Snikade 1/3 av Johns kakor ;-)



Grymt gott alltihop, men nu klarar jag mig ett tag. 
Mår ju liksom bättre utan socker.

Köpte senaste tidningen, så jag kan få lite  ny LCHF inspiration: 



Kul också att carbzone har kommit med massa bra produkter. Ska beställa och prova lite tror jag.

Helgen i övrigt har varit lugn. 

Julpyntat - check



Städat - check
Shoppat med prinsen - check
Tittat på Monsters University - check
Sovit massor - check
Adventsfika - check
Varit bartender åt John och Cabo - check



Nu ser jag fram emot en ny spännande jobbvecka. 

Tjing!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar