torsdag 15 augusti 2013

Trött


Allmänt trött.nu

Har fixat med en massa papper, handels, akassan, afm mm. Kollat runt på nätet efter jobb. Osv. Städat..

Har idag börjat må bra igen. Magen har varit i uppror sen Egypten- resan. Det tar ett tag efter man kommit hem innan kroppen är som vanligt igen. Och ändå har jag ätit en herrans massa piller som ni vet: 
Trevis och Sempers magdroppar. Plus att vi drack resorb 2ggr/dag. Nåja, Egypten är inte känt som ett hygieniskt land direkt, huva! Dimor är bra att ha helt enkelt. Ifall att.

Brorsan har fyllt 25 så det blev tårta här om dagen. 

Jag har hållit på med en del lekar som ska vara till Jojos bröllop nästa vecka. Får  gnugga mina grå då jag skriver på swe och engelska. Har även haft ett sjå med min klänning. Den har sytts upp men de strykte den ju inte, så nu måste jag lämna in den för ångstrykning eller våga prova att stryka den själv?!? Hjälp!
Behöver väl en sjal också för visst får man inte vara baraxlad i kyrkan?!? Oj så mycket ilandsproblem på en gång.  

Well Well. Fick träffa min vän här om dagen som jag inte sett på halva sommaren. Så nu känns allt lite mer som vanligt igen. Tack Val!

Minimysen har klarat sin semester hur bra som helst. Dock gillade hon inte hemresan i bilen då hon hyperventilerade då och då. Hönsmamnan blev mycket orolig medans hönspappan var lugn och filbunke. Efter bilresan mådde hon bättre och efter nån timme var hon sig själv igen. Inte ett dugg arg på oss och kände sig hemma. 

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar