lördag 17 augusti 2013

Aftonbladet

Ja inte helt otippat, eller joo, helt otippat så hamnade jag på aftonbladets sportsida. Det kunde man väl aldrig tro!

Dock inte för min lilla insats på gymmet idag, utan för mina (fab) naglar! Woop woop!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/friidrott/article17311425.ab

 
Värsta coolt va? Det är dock inte första gången som jag har olika färger på naglarna, men denna gång var det ju liiiite mera uppmärksammat om man säger så. #GoEmma


Så, idag for jag alltså till gymmet, lite för att ge min Prins dåligt samvete som festade till 4 something i natt. Det var gött att röra på sig, men det gick (inte helt oväntat) jäkligt trögt. Men jag kommer igen!

Mini har spytt upp sin mat i natt och jag förstår inte varför. Hon är ju förövrigt pigg och äter sin mat och dricker vatten. Konstigt!
Har till och med bytt mat, och blandat mat. Men hon äter ändå utan problem...

Nåväl!

Har även fått undan lite mera pappersjobb idag, tex en del enkäter som skulle göras på Kia.se


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar