måndag 19 augusti 2013

Min Jojo

Min Jojo har kommit heeeeem! 

Nu är det bröllop som gäller för hela slanten, i allafall för J och O.  :-) 
Fikade och umgicks med brudparet idag. OMG vad bra planerat allt verkar. Way to go! Eller bra gjort! Tummen upp!

Måste försöka slipa på engelskan till helgen, den är ju urusel! Under all kritik faktiskt. Men det går nog bra. 

Vad händer annars i veckan?! 

Söka och leta jobb såklart men det är ju så trist så det tänker jag inte ens skriva om här. 

Eller alltså, förstå mig rätt, men det är inte så ofta som jag hör någon som "fått" ett jobb via arbetsförmedlingen. I floristbranchen är det kontakter som gäller, och de "bra" jobben kommer sällan ut på AF. Så är det. Sen skulle jag kunna skriva en hel massa om att det massproduceras/ kläcks 100-tals nya florister varje år, utan att det ens finns jobb till 5% av dessa. 
Men med risk att trampa någon på tårna så lägger jag "locket på", för ni förstår hur jag menar. Lite: "det var bättre förr" å "ja e int bitter ja int"... Haha!

Time to say goodnight or call Sandyman!

See u :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar