torsdag 29 augusti 2013

275 kapaow

Ja, det är candy crush adiction vi pratar om. Klarade just bana 275 utan probs. Men nu måste jag invänta på att andra spelare ska ge mig tillgång till nästa kapitel. Trist! 

Att skaparna till detta spel tjänar, var det 4 mille/dag?!?, är ju helt ofattbart. Vem betalar för detta spel? 

Man kan ju i och för sig bli tokig när man får spela samma bana om och om igen, dag efter dag. Och eftersom att man bara har 5 liv så går det inte så fort. Efter 2,5h så har du 5 nya. Men hallå!!! Man har väl annat att göra om dagarna. ;-) 


Som jag tex. Har sökt en massa jobb, fast det är svårt när de eftersöker "erfarenhet" inom ekonomi... Men jag söker ändå. Floristjobben haglar ju inte direkt.. Konstigt nog så haglar det ut nya florister varje vår, som inte heller får nått jobb. Men det där ska jag inte älta om idag igen Punktochslutdiskuterat

Har även tränat. Provade att ställa in intervall på löpbandet. Var ju sjukt jobbigt. Körde 70sek på 10,5 och 30sek på 5.5. "Worktiden" sniglades fram medans "resttiden" blixtrade förbi. Mycket jobbigt för en mycket otränad jag. Minns inte hur många upprepningar men typ 20min?!? Tog ju ett tag innan jag fick bandet att förstå hur jag ville springa... 

Nä nu är det zzzzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar