lördag 1 juni 2013

Ajaj

Idag blev det lite längre och lite jobbigare. Pw med jogg ibland, ca 1mil. Värst var väl när jag kom hem och insåg att mina tår var nerblodade!! Dumma skor som trycker ihop tårna så man måste klippa suuuuuperkorta tånaglar. Hur snyggt är det då?!?

Runkeeper appen säger:

CONGRATULATIONS
A New Personal Best for Walking!


Farthest Distance
10.79 km

Most Calories Burned
539 cal

Fastest Average Pace
8:20 min / km

Fastest Average Pace in a Month
8:20 min / km


Nåja. Var glad att jag tog en tur på dagen i det fina vädret för nu är solen borta. Det är dock hundra grader varmt överallt. Mini känner av det, hon bara ligger och steker på olika ställen. Börjar bli dags för en frisering av Maggan kanske?!?

Plugg plugg, har fortsatt att gå igenom kursen så jag ska klara examinationen. Phu... Tråkigt! Vill bara bli klar nu så jag kan jobba. Samtidigt så börjar jag fundera på att studera vidare... Hmm vi får se!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar