tisdag 18 juni 2013

Tåg

Jag älskar att åka tåg. Det är avkopplande, lugnt och skönt!!


Men, jag hatar att stressa TILL tåg, och att lämna mitt arbete inte helt städat/inplockat osv vad det nu kan vara. Jag vill vara KLAR innan jag lämnar bygget. Huvvaligen! Detta är verkligen inte min grej. Och verkligen inte JAG.

Det är nästan så jag vill ta nästa tåg, bara för att slippa bli så uppstressad och känna att jag lämnar de andra i sticket. Känns inte ok.

Nåja, jag har detta 10kort nu, sen börjar sommartågen och då är det lika bra att åka bil. Om jag jobbade heltid på annan ort, skulle jag se till att vi skaffade en till bil. Tex en sån är V50 som man kan packa massor med grejjor i :-)

Nu ska jag hem och pussa på min prins då vi firar 8 år idag!!!! Har faktiskt köpt lite skumpa ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar