söndag 9 juni 2013

Åskan

Fy bubblans! Det åskar ju ute... Huvvaligen! Eller var det vinden?!? Haha ingen aning, hoppas på det senare.

Helgen har varit en välbehövlig ledig sådan. Har verkligen gått för runt med allt på sista tiden. + att jag för en gångs skull inte behövde känna att jag "borde" plugga. Dessa borden har istället bytts ut till andra.. Men men.

Jag tog en pw på 1 mil i går innan regnet kom. Så gött!!! Så härligt med solen, och så lyssnade jag ju på Hanna & Amanda medans jag gick. Tiden går så fort då!

Var och köpte träningskläder och inhandlade tacogrejjor till gårdagens middag med partykillarna. John var ju ut även i fredags. Och igår kom Cabo och de var ut på krogen igen. Att de orkar!

Kollade såklart på prinsessans bröllop halva dagen igår!!! Så vackert!! Jag vill väl också vara prinsessa ;-)


HJÄLP!!!!!!! Nu kom det en blixt as we speak... Bäst att lägga bort mobilen. Regnet ööööser ner!

Tjing tjing!!! Ha en fin söndag :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar