lördag 22 juni 2013

Midsommar

Kortfattad midsommar summering:

• Jobbade hela veckan och var riktigt pepp på att få helg och fira midsommar.
Fick blommor av prinsen när jag kom hem!!! Så gulligt!!!

• For runt på fm och handlade jordgubbar och annat. Röjjde lite här hemma.

• Fixat maten och håret och kransen.

• Prinsen kom hem tidigare från jobbet.

• Solen la av just då vi kom fram till djäkneberget.

• Sill lunch

• Grillning. Gjorde succé med halloumisalladen. (Tack Lena!!!) det var väl egentligen en förrätt, men jag modifierade den och så blev det en perfekt sallad.

• The end liksom...

Kändes som en vanlig lördags kväll. Vet inte vart midsommarfeelingen tog vägen. Nåja, nu ska jag tagga ner, hänga mera tvätt och bara vara. Kaffe och film står på schemat om en stund.

Lägger upp några biler från igår.

Jag hittade en supersöööööt liten grön piggboll på min promme! Snacka om HSP grej liksom. Älska denna lilla kastanjeigelkott.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar