söndag 2 juni 2013

Min prins och min Minimo

Tur jag har dem!! Mina älsklingar ❤

Idag har jag noll motivation till att studera, och oftast så är det så då man verkligen måste!!! Gaaaah!!! Så trist.

Igår skulle vi grilla eftersom regnet aldrig kom. Jag tog upp kött, marinerade och packade picknick-bagen med allt. Prick kl 18 skulle vi träffas och då ringer våra vänner och diskuterar fram att det blir ingen grillning pga regnet. Kl 18.05 spöregnar det nämligen!

I ett sånt här läge är jag så totalt inställd på grillning och blir enormt upprörd. John tar detta med ro eftersom vi inte kan rå för vädret. Och det är ju så sant. Mitt problem i det hela var snarare att jag var så sjukt hungrig. Så därav detta missnöje med situationen. Det var bara att göra mig en äggmacka så blev det lugnt igen. Det är i en sån här situation som jag älskar min prins ännu mera. För han vet att jag blir kinkig om jag är hungrig och tar detta bara med ro.

Så kvällen blev en pizzakväll istället, fast jag beställde kebab. Fick en idé om att 1/3 kebabtallrik var nyttigare än 1/2 pizza. Tokfia!! Har gått crazy på shape up och runkeeper :-)

Vi umgicks hemma hos Val och Jocke. Bröderna fransson (Johan och Christian) var också där. Det blev en kväll med mycket prat om sorgliga händelser som hänt, men också om en hel del knasiga affärsplaner!

So, nu ska jag lära mig lite affärsengelska och kanske trycka i mig lite kebab :-)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar