måndag 1 december 2014

Okry

Mm..

Inte så himlans pigg. Började redan i lördags med halsont delux, trodde jag skulle tappa rösten på jobbet. Vi hade ju jubileum och huuuuur många kunder som helst. 


Den jobbdagen avslutades i stället med en 5 minuters extrem hjärtklappning och diverse samtal till 1177 och förlossningen mm. Men nu känns allt normalt. Kvar är halsontet och feber på det. Tack för den! 

Igår låg jag hela dagen förutom den lilla stund då vi var på adventsfika, bra med en sockerkick. Somnade strax efter 19 tror jag?!

Idag har jag varit hemma. Vila vila. Extremt stressande att vara hemma från jobbet. Att veta hur mycket som ska göras på jobbet och inte kunna bidra är inge skoj. 
Dessutom har vi massa kvällskurser denna vecka... Och snart är det jul...
Nåja, en dag i taget. Jag kanske är döpigg imorn?!? Vem vet?

Har gått igenom våra bilder som Fredrik Larsson Photography tog när han var här.


Många fina bilder, svårt att välja... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar