fredag 5 december 2014

Fräscht

Idag har jag duschat. Tänkte ni ville veta det ;-) Haha, nej men ni vet när man är sjuk, så blir det inte mycket gjort av nått så man känner sig lite extra fräsch och lite piggare efter en dusch. Good for me!

Har fått bilderna som Fredrik Larsson Photography tog på oss för ett tag sen. Så tjusiga så!


Kan ju inte spoila alla med en gång så ni får hållas.

Det är så mycket kärlek i bilderna så det är inte klokt. Kanske inte ni ser det, men för oss betyder dessa, eller hela symboliken i dessa, eller hela situationen vi befinner oss i ..mer än...Ja vad vet jag!? Nä nu börjar jag gråta.. Av glädje såklart. Får skriva om nått annat. Preggoinlägg.nu jag vet, men det får ni ta ni som läser detta. 

Förresten så var det dökallt när bilderna togs men herr fotograf gav sig inte. ;-)

Bästa Mam var här och tittade till mig häromdagen. Tur jag hade sparat "gofika" i frysen. Hon tar alltid kort på Mini som är hennes pälsbarnbarn. Mini har en speciell plats i alla våra hjärtan.



Tjing!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar