onsdag 17 december 2014

Äre sant?!?

Det verkar som att jag fått min graviditetspenningsansökan beviljad. Kan det vara sant?!?


Woooooooop!!!!

Så skönt. Mitt mentala schema "att klara 1 dag i taget" gör att jag förhoppningsvis klarar julen. 
Sen efter det nyår. 
Och sen är det bara några veckor kvar. 

Varje gång nått ramlar ner på golvet eller jag måste krypa runt för att nå nån kruka under borden så ska jag tänka på detta beslut. 
När jag kommer hem från jobbet och har ont överallt och helst vill gå och sova direkt, då vet jag att snaaaart får kroppen lite vila. 

Kanske jag kan orka röra på mig mera sen, att få den vardagsmotion som jag inte har en tanke på att kunna fixa i dagens läge. 

Ojoj! Stor tyngd som flyttades från mina axlar idag. Just can't belive it?!

Dags att sova för att orka morgondagen. Massa med ordrar och grejjor att hålla koll på/göra. 

Tack å gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar