torsdag 25 december 2014

Det är över.nu

Gött mos! Nu är julhysterin över och lugnet verkar ha kommit även till mig. Det är så skönt med allt strunt som försvinner från huvudet... Helt plötsligt!  Och all inre stress över allt och inget som bara har dunstat bort. För nu i alla fall. Imorse vaknade vi till detta:


Vilket kanske också bidrog en del. Lugnt och skönt. Mam & Jannes hotell är att rekommendera. Vi kände oss mycket välkomna och omhändertagna. Go mat och gott sällskap. 
Mam hade pyntat högt och lågt och piffat med det mesta. Lite ala Ernst.


En mycket mysig jul helt enkelt som idag fortsätter i hemmets lugna vrå.

Mini var nöjd hon också, förutom att hon saknade sin vattenfontän. 

Jag hade visst varit himla snäll i år då jag fick många fina julklappar. Speciellt från min Prins. Tänker inte tråka ut er med alla detaljer men tänkte visa två st som gör sig bra på bild. En från Prinsen och en från min Mormor och Morfar:


Gissa vem som gett vad. Haha! Jag hade faktiskt önskat mig pt-lektioner så denna bok var ju ett bra alternativ ändå.
Sockorna var ju bara tooo cute!! Dock lite för små till mig ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar