lördag 27 december 2014

2014

Jag startade år 2014 med förhoppningar om att detta skulle bli vårat år. Spännande men också lite läskigt.

Våren bestod av hopp och förtvivlan. Diverse smärta, både fysiskt och psykiskt, men också en enorm tacksamhet för alla som fanns där. En berg och dalbana utan dess like som utspelades mestadels i det tysta.

Ni som inte förstår vad jag pratar om får leva i ovisshet. En vacker dag kanske allt kommer att stå här, svart på vitt. 

Jag gick från mitt skinnyme till en mera michelinsize. (+16kg sedan Januari). Jag gick från LCHF till "ätaalltkost", lite emot min vilja... Jag tappade bort träningen totalt med undantag av långa promenader.

2014 är året då jag blev gravid! Då vi blev med barn!
Jag kunde inte vara lyckligare än vad jag är idag! Min Prins, Mini och jag mår alla bra! Vårt mirakel som växer i min mage och vår tacksamhet över honom är enorm. 

2015 blir ett, om möjligt, ännu mer spännande år. Jag välkomnar det nya året lika mycket som jag välkomnar lille Wince, när han väl är redo att komma ut. 



Tack för alla erfarenheter som du givit mig 2014, både bra och dåliga, men nu är jag redo att gå vidare och möta 2015.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar