tisdag 16 december 2014

100?!?

Wow!! Det börjar kännas verkligt nu! 
Det händer verkligen mig, oss, på riktigt!!!


Wincent bubblar runt därinne och blir mer och mer aktiv. Eller jag känner av honom mera nu helt enkelt. Det är en juvlig och faktiskt, skithäftig känsla.

Fick min spruta idag mot influensan. Mycket om och men ifall jag skulle ta den. Men eftersom en ev influensa skulle skada W mera än sprutan så var det bara att ta den. Skönt att det är gjort. Hoppas inte jag får nån biverkning imorn.. Har änsålänge inte kännt av nått mera än trötthet. 

Hämtade ut ett Traderaköp idag:


130kr för alltihop inkl frakt. 10 bodysar, några tofflor och strumpor... Tyvärr var det ju några ljusblå grejjor med, men det får la gå. ;-)  Haha!
Mini godkände dem direkt! Vårt lilla hjärta som bara väntar på att få gosa bebis.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar