lördag 28 september 2013

Utmaning 2013, vem är med?

Sådär, nu är utmaningen klar. Jag gjorde en snabb undersökning för att se ungefär hur "tränade" ni är där ute. Dock är det mycket svårt att få till en challenge som funkar för alla. Killar-Tjejer Tränade-Otränade osv. Vissa är extremt starka i magen med jättesvaga i armarna, eller vise versa. Ja ni förstår.

Så jag har gjort 3 olika challenge, så att den som kan och vill, kan följa mig då jag börjar på denna challenge. Vill man så är det ju bara att modifiera utmaningen...

Min tanke är att köra detta seriöst i 30 dagar och då även tänka på att inte äta sötsaker/chips/läsk/alkohol mm.

Mitt mål med detta? Det är att bli mer vältränad (vilket är lätt då jag är som mest otränad just nu.) men även att bli av med mitt sötsug. Jag är ju sockerberoende så det skriker om det och skulle säkert må bättre, och få en stabilare nivå på mitt blodsocker OM jag kunde klara detta. Jag kommer även börja med LCHF-kost. Detta då jag har blivit rekommendera av flera personer att prova LCHF för att må bättre/skippa socker.

Men jag behöver er hjälp och pepp. Därav vill jag ha med mig flera på detta!!

Blir vi flera så startar vi en FB-grupp, Whatsapp-grupp eller nått liknande så vi kan totalpeppa varandra :-)

Här kommer utmaningarna! Välj en som passar så kör vi :-)



Dessa bilder är "skärmdumpar" (Tack Christin) så de är lite suddiga. Om någon är intresserad så kan jag skicka en PDF via mail eller via vanlig Svenssonpost.

På måndag kör vi!

Tjing tjing! Pepp pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar