onsdag 25 september 2013

Äntligen!!!! Wooooop

Wihooo! 

Äntligen så kom samtalet jag väntat på. Jag fick jobbet och kommer börja på 
Greenroom Blommor och Design i november. 



Det är dock med sorg i mitt hjärta som jag därmed inte kommer jobba extra med Salatjejerna något mera, just nu. Vem vet vad framtiden bjuder på?
Jag har verkligen trivts där och haft mycket trevligt. De har tagit väl hand om mig och fått mig att känna mig som en i gänget :-)



Har varit hemma ett tag och varit rätt nere och tyckt att jag inte duger till nått. Har sökt massa jobb, vissa bara för sökandes skull. Men så helt plötsligt så började tipsen droppa in en vacker dag. Och vips var jag på intervju...

Nu börjar ett nytt kapitel och därmed ett nytt äventyr. Det ska det bli skoj att börja jobba igen. Och att dessutom få vara med och öppna upp en helt ny butik, i en helt ny lokal, i ett helt nytt område!!

Så nu ser jag mer positivt på framtiden och längtar till att få vara en Interfloratjej igen!! 



Grattis till mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar