onsdag 25 september 2013

Utan sömn :-(

Konstigt att man kan vara så trött men att man ändå inte kan somna. 

Min känsla är att jag inte har sovit på hela natten. Dock har jag drömt oerhört mycket hemska och konstiga drömmar så jag måste ju har sovit nått. 

Tur att jag inte har nån tid att passa. Kan ju berätta lite vad jag drömt: 

•Kryssning med enorm storm och illamående. Instängd mellan två fartyg. 

•Ute på promenad i någons trädgård. Svarta äppleliknande paprikor hängde i träden och svarta perfekt ovala stenar visade vägen på bryggan ner till stigen. Efter detta kommer jag till en sjö där jag träffar en Fd kollega och börjar snicksnacka. 

Allt var hemskt. Konstigt men jag var väldigt down och ledsen när jag vaknade. Minns inte exakt vad det där hemskaste handlade om. Kanske lika bra det. 

Bjuder på lite gamla bilder på vad jag gjort. Lite höstliga grejjor. 

En höstfin plantering med chili: 



Här är en snittdekoration med Ljung, orkidé, ljus mm: 


Detta påminner mig om att jag borde köpa lite material för att göra om vår dörrkrans. Kanske lite gammal hederlig ljung, den är ju så fin att surra fast på mossa. 

Tjing tjing!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar