måndag 16 september 2013

Nostalgisk

Vilken helg!!!! Woooooop :-) 

Ja, jag vet, man lever ju för helgerna normalt sett, men när man är arbetssökande så uppskattar man allt som händer mycket mera. Få träffa vänner och ha det bra. 



Så helgen började med en kanontrevlig kräftskiva hos V och J. Mums så gott det var. Paj, snacks, kräftor, hembakat bröd, vit chokladmousse mm Ja, mycket fint ordnat helt enkelt. Blev ju såklart 10:ans nubbe till. 



På lördagen var det dags för SHL premiären och vi bjöd in till en sån där gammal hederlig 10:an fest. Det var ett tag sedan nu. Det är ju mest killarna som festar runt men denna helg blev det party. Mitt i allt kommer en tjejkompis jag inte sett på länge och snacka om att hon överraskade. Tog en kvart innan jag förstod att hon var här. Skoj! Vi var många från förr, gamla party-gänget/grannarna om man säger så. Min Fd kollega kom också mfl. Jag blev nostalgisk!! 
Sen vann ju SAIK sin första match för säsongen också så alla var nöjda. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar