lördag 6 juli 2013

Raggare

Nu är det raggers i stan! 
Överallt är dem, högt och lågt, i buskar och i bakluckor, bakom ratten och framför flötet. Haha, nu hittade jag på nått nytt!!! Nåja, de har invaderat stan sen i onsdags faktiskt. Trevligt tycker jag, att det händer lite. Fint väder blev det ju också!

Har jobbat en hel del. Blir ju lite långa dagar när man åker tåg på sommaren. Om jag är pigg åker jag ju ett tidigare tåg till Sala och går en pw innan jobbet. Och efter jobbet så får jag vänta en timme innan tåget tar mig hem. Så då blir jag borta mellan 7-20 om dagarna, phu. 

Mini verkar sakna mig i allafall, hon gosar och har sig. Hon ska förresten bo på kattpensionat i Sala i sommar! Värsta lyxigt :-) Det verkar superfint.

Nu är det dags att slurpa upp drickat och gå ner och kolla bilar. 

Tjing tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar