lördag 27 juli 2013

Semester? Arbetssökande?

Ja! Semester?
Nej! Arbetssökande...
Wihooo! Ledig?
Usch! Leta jobb eller vad ska det bli av mig?
Beach 2013, eh no. Vad hände med träningen?!? Blä
Kattpensionatfix, egyptenreseångest mm. Listan kan göras lång.

Jag är verkligen trött och stressad. Har väl som vanligt för höga krav på vad som ska hinnas med och vad som ska göras och vilka som ska träffas osv osv. Det kanske inte syns på utsidan men jag skulle bara vilja "vara". 

Arbetsförmedlingen på måndag, dock väntar jag mig inga stordåd. 

Just nu sitter jag och syr. Herregud så dumt att köpa en klänning på hm som man ändå måste sy upp. Gaaah. Men men, jag vill ju använda den i sommar så det är väl bara att köra på. Gör manicure och pedicure också. Allt på en gång! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar