måndag 8 juli 2013

Ledig söndag & måndag!

Stora drag:

Power big meet var ok. Satt och frös med killarna till sent på natten. Fick substantiv: Revelation, apparition, vision, epiphany på en del saker... tex vad jag ska önska mig när jag fyller 50. En Firebird... Vad den nu hette! Påminner om mams amerikanare som hon hade, fast lite mindre. Så snygg!!!

Sen kom jag på att jag vill ta MC-kort. 

Kanske är detta en sen 30-års kris eller en tidig 40-års kris helt enkelt ;-)

På söndagen latade vi oss och åkte till gropen för årets första dopp. Det var kallt! Iskallt! Brrr
Men gött att steka lite i solen. 

Idag så har jag tvättat och grejat. Vi tog en promme på typ 6,5. Så lite har vi rört på oss i alla fall :-) Handlade lite också och fick morra på bilen lite igen... 

Nu kom Mini och la sig bredvid mig, så nu är det nog dags att knoppa in, så man är redo för jobb imorgon. 

Godnatt!

Ps. Såg sista delen på Breaking dawn.. Vampyrtjossan ni vet. Så urbota dålig!! Men sååå skönt att det inte blir fler filmer nu. THE END!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar