söndag 21 juli 2013

Kramar

Kramar kan betyda mycket. Denna veckan har jag fått kramar från olika håll och kanter. 

Killkompisar, tjejkompisar, kollegor, chefen, en kompis mamma, min prins såklart, men också kramar ifrån min Mam och min riktiga pappa.  Värsta kramveckan! 


I övrigt så har veckan varit bra men gått sakta. Är så otroligt trött. Kan ju bero på de enormt långa dagarna som jag får tacka sj för. Och för all halvdålig sömn om nätterna pga värmen mm.

Helgen var efterlängtad men gick alldeles för fort. Det är så mycket jag vill hinna med så jag stressar upp mig själv direkt när jag vaknar... Då jag inser att jag sov alldeles för länge. John försöker få mig att förstå att man ska leva mera i nuet, men det lyckas jag väl sisådär med. 

Jag och killarna grillade och sen blev det fest. Singstar sjöngs och jag behöver väl inte ens tala om vem som golvade alla killarna ;-) 
 Vi gick sen till hatten som verkligen gjorde mig besviken. Sååå dålig musik. Det bästa med hatten var väl att jag hittade min solstråle Moa där.

Nu sitter jag och bloggar i solen utanför huset. Har tvättmaskin nr 2 igång och diskmaskinen är urplockad. Denna gång med ren disk. Vår nattgäst städade nämligen åt oss vid 3- snåret i morse, men han insåg inte att han plockade ut smutsig disk ur diskmaskinen!!! Haha vilket gott skratt vi fick imorse när vi hittade smutsig disk lite här och där i skåpen... Snacka om fylletratt, fast med en god tanke. 

Tjing!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar