måndag 22 juli 2013

Går ut hårt!

Jojjemen! Även denna måndag går jag ut hårt. Trots att det är en ren pain att gå upp på morgonen med nack/rygg ont, halsont osv. Tar nämligen ett tidigare tåg för att hinna gå en pw innan jobbet och kunna fika med kollegorna. Allt detta innebär att jag är hemifrån 7-20. Gött mos :-) Men det finns väl de som har det värre, eller?!?

Så, nu står jag på stationen och inväntar tåget, tur att jag är på plats ca 15 min innan tåget avgår... Att jag aldrig lär mig. Skulle kunna åka hemifrån typ nu. Ha ha. 

Denna veckan blir det jobb mån, tis, tors, fre och lördag. Sen blir det "semester" eller ledig på obestämd tid eller arbetssökande, kalla det vad ni vill. Ska försöka hinna knåpa ihop något nytt cv och kanske en snygg PP- presentation. 

Ha en fin vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar