torsdag 23 april 2015

Vilket skämt

Glömde posta detta igår:

Jahopp, igår var dagen då jag spräcktemin mobilskärm. Grejt! Där fick jag för att jag var extra hurtig och skulle gå en andra promme i solen. (Ajfånen mötte asfalten då jag skulle starta runkeeper)


Nåja! Så är det. Lyckades gå rätt långt igår, totalt 8.5km helt ok. Det innebär nästan att jag kan vila idag? Visst va?!

Var ner till källaren och hämtade mina gamla kläder. I min vildaste fantasi trodde jag visst att jag kunde ha de och speciellt mina jeans. Haha vilket skämt! Nog för att de är stretchiga men inte riktigt sååååå stretchiga. Har nog liiiite för mycket fantasi såhär (snart) 6v efter förlossningen. 

Dagen innan värkarna började, på min födelsedag för övrigt. Då såg jag nämligen ut såhär: 


Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar