lördag 2 maj 2015

Inspo

Inspiration och information. 

Jag behöver inspo. Det är verkligen dötrist med mjölkfri kost. Jag bara längtar efter mitt älskade LCHF. Gräddiga såser... Brieost... Smör på äggen... Mmmm.. En bit chockolatto... Mmmm.


Vi får se vad som händer då vi ska till BVC på onsdag. Får jag lägga till nått med mjölk så står ost högst på listan just nu... Tror jag.

Skulle vara så mycket lättare att baka bröd och annat om man fick använda riktigt smör, grädde och ost. Nåja.

Läser/bläddrar i tidningar och dricker kaffe medans Wince är lugn för en stund. Han tycker jag är tråkig verkar det som:


Men vi jollrar på emellanåt. Ingen förstår vad den andra säger men vi ger varandra leenden ändå. So cute!


Ja! Han har rosa/orange papegojor på sig. Så coolt. Och ja, han gör klädbyten sjuttioelva gånger varje dag. Vår lilla "Bubbas"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar