lördag 18 april 2015

Tjohooo

Klarvaken klockan är 03.57, ammar. Min FÖRSTA, idag!

Helt otroligt. Men såklart kunde inte jag sova från 01, jag är ju inte van att sova såhär många timmar. Tänkte att snart vaknar han... Men inte då! Så efter 03 gick jag upp och började förbereda inför nattmatningen så jag var redo efter en stund då W började vakna.

Jag fick alltså 3 timmars sömn och 2 till med vila. Sammanhängande! Wihooo! 

Dricker just nu en jorgubbssmoothie, gjord på jordgubbar, mandelmjölk, mandelsmör, kokosfett mm
Så äcklig! Mm men, den mättar. Gjorde den till lunchen idag, som tyvärr innehöll lite väl mycket kollisar. Men vad gör man. 


Ägg och bananpannkaka med smoothie. Inte lätt med mjölkfritt, sockerfritt och glutenfritt på samma gång, men jag gör mitt bästa. Har köpt en del mjölkfria produkter så nu är det bara till att laga "ny" mat.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar