fredag 17 januari 2014

Tro't eller ej

Efter en arbetsvecka så har vi då kommit till fredagen. Vi körde tacomiddag som säkert 90% av Sveriges befolkning. Det är nästan så jag skäms för att köpa tacotillbehör på fredagen, det är ju som så "förutsägbart", som Brolle sa på värsta Norrländskan.
Nåja, jag råkar älska taco, och det är grymt lätt att göra LCHFstyle.

Idag hade jag ett medium som kund. Det var spännande och vi hade säkert kunnat prata längre men det är ju inte passande i en butik med kunder i kö.. Men läskigt då hon säger att "jag ser en man och han visar mig en hammare". Nu tänker ni skeptiker att haha, det kan ju vara vem som helst. Men ni som tänker så tycker jag kan fara och flyga, just nu iallafall. 

Denna man, kom för att titta till oss, men har inte kommit tillbaka då han inte ville skrämma oss. Denne man tror vi är Johns morfar, vi har haft en känsla av att han har "tittat till oss" förr. 

Det enda jag hade sagt till henne var att jag hade känt en kall vind svischa bakom mig och en svart skugga. Och att min sambo känt/sett/upplevt samma sak.

Coolt vilket fall som helst, om hon kan detta eller ej. Jag är sugen på att boka en tid hos henne. Kanske jag kan få svar hos änglarna/guiderna, på allt jag undrar. 


Nåväl. Mini och jag ligger nerbäddade och prinsen tog just en taxi för att svänga de lurviga. Oj vad han kommer ångra det imorn när jag är döpigg och vill vända upp och ner på allt vi äger och har, fara runt massa, göra nått skoj, gå promme och en hel del annat.
Moahahaha!



Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar