torsdag 2 januari 2014

Green

Som den sanna florist jag är så har jag tröttnat på julen för 1v sedan och rev därför ut denna ikväll. Fick nått tokspatt när jag kom hem från jobbet och plockade bort allt rött. Nu blir det grönt istället, så småningom. En sak i taget. 

Har inte känt mig frisk idag heller. Alvedon is the shit. Kändes ok i morse sen efter en cykeltur till jobbet så blev jag helt snurrig. Tur jag kom 30 min för tidigt så jag kunde vila lite. Och tur att det "bara" var inventering på schemat idag. 

Sitter och klurar på om jag ska starta en challenge eller inte. Squats? Push ups? Planka? Hmm tål att tänkas på. Får starta  nått när jag känner mig pigg igen. Har ju levt som LCHF:are i 3 månader nu och känner inte för att sluta än. Och en challenge till detta skulle nog göra min kropp gott.  
Eller typ gå till gymmet nån gång då och då?!? Ha ha!

Bjuder på en nyårsbild. Tur att det finns smink och alvedon...  Då kan man i allafall "se" frisk ut: 


Tjing!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar