lördag 4 januari 2014

Gravitation

Ja, så hette filmen, fast på engelska. Blev en myskväll igår med middag och film. Däremellan röjde jag runt med alla blommor här hemma och fixade nya sängkläder och hängde tvätt. Orka!
Nej egentligen inte. Men jag känner att jag måste göra dessa saker och städa och grejja för att kunna njuta av min ledighet och kunna unna mig att sitta stilla, vilket jag såväl behöver för att tillfriskna mer.

Idag for jag till Erikslund för att kolla rean. Kände mig tvungen att göra det för att kunna "sluta tänka" på det. Sagt och gjort så tog jag Kian och for iväg. Plötsligt kom nått flygande.. Och PANG! Stenskott delux. Omg! Inte kul. Har aldrig någonsin fått stenskott, men nu när man har investerat i en NY bil så ska det såklart hända. Well Well. Den blev inte så stor, men det kändes inge skoj. Så jag gick där i alla affärer, hittade inget alls, kände inte för nått. Det är ju mest skit! Var in till Cut'n Blow och köpte en till vaddetnuhetertillhåret, fast med kokosdoft:



Thats it. Utanför tati hjälpte jag en gubbe med att skjuta ut hans bil ur en biltvätt. Värsta snällt va?! Karma! 

I övrigt så flög gardinerna upp idag och jag har bytt platser på vita och svarta krukor, så vardagsrummet fick vitt för första gången sen vi flyttade hit. Fräscht! 



Är så trött på julen så jag smäller av :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar