lördag 18 januari 2014

56 kilo.se och Mexican chicken

Idag köpte jag en till lchf-tidning. Gillar all inspiration, då jag ännu känner mig rätt ny på området. Man behöver lite pepp och inspiration för att få en större variation på maten. Tyvärr har de inte speciellt mycket strikta recept i dessa tidningar.



I övrigt så följer jag en drös med bloggar men min favorit är ändå lchf-sidan 56kilo.se

Just nu pågår det en tävling där som jag är med i, hoppas på att vinna dessa träningsbyxor! Vore grymt :-)

Här kan ni vara med gott folk: www.56kilo.se

Nej nu ska jag göra egna tortillas (också från Åsas blogg) medan min "pulled chicken mexican style" puttrar på i 1h till. Spännande!

Såhär blev det! Mastigt, men rätt gott.. Starkt...och mat till ett helt kompani. Tortillasen tror jag kan vara bra som pizzabotten också. Ska prova imorn.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar